Vet inte vad som hände på söndagen, men då ändrades något. Kroppen känns energisk, trött fysiskt men den är fylld med en ny tröstande glädje. Jag har fått tillbaka åtminståne lite av min flow. Klart jag saknar honom, men är så tacksam, så glad, så lycklig för just denhär stunden. Så full av förväntan, så mycket roligt att se framemot. Den fina fina tiden är just här, juletiden och jag är varm i hela kroppen.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Gick med lätta steg genom Tölö till stan, vilka fina fasader, härliga hus. Oj, i Tölö skulle jag gärna bo, där tog jag också en perfekt sojalatte på Kaffecentralen, och pratade med en sprallig barista. Köpte färska fikon, pecannötter och yoghurt på Stockmann och gick genom tysta gator där jag kunde höra mina egna steg och sorgsna låtar spelade på fiol. Log hela vägen hem och njöt av de få stunderna jag hade för migsjälv innan jag lade mig. Skönt.

