Going on here. Ja bara jobbar och så började träningen på måndagen vilket gör att jag jobbar, äter, tränar och sover. Bara grundkursen tar slut kan jag själv bestämma när jag tränar och sen har jag tid igen. Men just nu består min vardag av väldigt enkla saker. Och kanske är det bra så. Inte mycket man behöver fundera på förutom när man äter och när man på hoppas på bussen, fast ja skulle så gärna vill träffa vänner lite mer. Igår hade jag sååå svårt att tacka nej då Camilla skrev och frågade om vi kunde gå på leffa.

 

 

 

 

 

 

 

 

Blev så glad av att se de sista solstrålarna igår, läänge sen sist! Och så fick jag lite good food (egentligen väldigt onödigt, men jag tycker om frön o sånt.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Och dethär är jag igår, just hemkommen från träningen – chubby cheeks. Var inte alls trött, låg och lyssnade på musik och tände ett ljus i hopp om att kroppen skulle lugna ner sig lite snabbare, det gick inte så bra, men oh well, jag är ju så van.

