Ligger hemma och är alldeles trött. Sköönt att få lägga sig snart. Frasdagen 2012 började jag med ett mess åt en fin pappa klo 06.48. Visste att han endå är vaken med sin lillaste. Myste med HBl i sången, åkte buss hem, åt, drack en liter te, träffade vaari och farmor, grattade pappa som förutom att det var farsdag har födelsedag idag. Åkte hem skruvade ihop mina stolar, gjorde mat, diskade och nu sitter jag här och skriver. Tänker duscha och lägga mig för att läsa. Läänge sen sist. Vilken lyx!

 

 

 

 

 

 

 

Stora händelser åstadkoms av små mänskor, japp.Och jag trött i ögat och lite lessen i själen påväg ut i blåsten och bussen om förde mig till min papi.

Gravad sik, skärgårdslimpa, konjakslax, sallad, potatis, dragonmorötter, apelsinchoklamousse, en stooor kinuskitårta och en liter av Muminmammans styrkedryck, det har jag ätit idag.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen kom jag hem och satt över ett kilo lax i ugnen (hoh, vet åtm VAD jag äter resten av veckan) och skruvade ihop mina stolar.

Nu, nati.

