Har jobbat idag. Delat ut choklad och mött 20 ester vid porten en mulen lördagsmorgon då stora regndroppar plaskade på marken. Kom hem via stan och handlade en massa frukt på Stockmann. Pratade ett maratonsamtal med Mikael och avrundade med Alko.

 

 

 

 

 

 

 

 

Off to work, mitt hår var trollruffsigt. Då jag kände doften av basilika i butiken visste jag vad jag ville äta – och shit vad gott det var!

 

 

 

 

 

 

 

 

Så har jag gjort raw lime bollar. Gudomligt goda. Rullade några i kanel, några i kakao och två bollar fick vara au naturel. Inget socker bara nyttigheter – och det gillar vi ju!

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitt glöggförråd växte idag med rommrussin (måste ju nog vara den bästa glöggen ever, två favoriter i en! väntar på att få smaka) och en vanlig rödvins som är min stora favorit. Nu e de ju bara sen att plinga på dörren och komma på glöggbesök ♥ 

