Var ledig igår, sjuukt skönt! Vaknade i lugn och ro, hälsade god morgon till hyacinen som försiktigt tittar fram. Njöt av den mjuka dynan och klädde på mig ett extra lager varma kläder då jag skulle luncha med vännen i stan. Lax, fenkol och en gudomlig sås tillsammans med livsfunderingar och kramar. Gick till kiropraktikern som sprängde gasbubblor i nacken. Drack kaffe med samma lunchvän ♥ på Museigatans Kaffecentralen och fick en tuplatäytepulla i handväskan för att äta hemma.

12

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så kom jag hem och skulle laga lite soppa på morot och pumpa. Väntade finbesök av Linds. Chop chop och så hände detta:

57

Kniven skar in i benet och så blev jag hysterisk när det bara blödde och blödde. Till slut (efter många om och men) fick jag tag på en ambulans (eller huvudtaget nån alls) som kom och lappade mig. Linda tog hand om mig och lagade maten färdig. Och senare på kvällen tog vi spårvagnen till ett varmt hem på andra sidan stan ♥ för att äta god mat, täffa trevliga mänskor och ha det bra. Sådär som man ska göra en kall snöig vinterkväll.

