Nu har det blivit dags för mig att för en stund avbryta skrivandet här. Förevigt?, knappast, men för en stund eller för en så lång tid som jag tycker. Får se. Nytt år nya tag, en (of many many) nyårslöften är att minska på att hänga på nätet, jag behöver mera tid för att hinna med allt jag vill. Vill träna, vill göra saker som gör mig glad. (De några gångerna jag varit riktigt riktigt lessen i december är pga av nätet och min dumma nyfikenhet).

Året 2013 kommer för min del att bli den bästa ever (ja det har jag bestämt!) Den kommer att hämta med sig lycka, glädje och många av de sakerna jag limmade på min dream map förra veckan. I’m worthy of each and every of them 🙂 så  e de!

56

 

 

 

 

 

 

 

 

Efter julen har jag pimplat kaffe, det godaste rakt från Italien. Och varit rufsig om håret.

SAMSUNGSAMSUNG

 

 

 

 

 

 

 

 

Bott tre dagar på Ärtholmen på joga retrit, svettats, andats ut det jag inte ländre behöver, lyssnat på härlig musik, gråtit, skrattat, mediterat fram nåsta årets största önskan, ätit vegemat, älskat Sonja och avslutat retriten med en tribe meeting under Helsingforshimlen där allas lyckor brändes upp i luften för att kunna uppfyllas.

7SAMSUNG

 

 

 

 

 

 

 

 

Haft det supermysigt hemma, legat på golvet, och funderat. Herregud i december har min hjärna funderat och funderat och har så mycke kvar att förstå. Och förberett mig inför årets FEST!

SAMSUNGSAMSUNG

 

 

 

 

 

 

 

 

Och vilken fest det var hörni! Kräftor och sång, tittade runtomkring mig med värme i hjärtat. På värdparet som strålar lycka, lycka som jag vet att kommer att stråla i deras ögon fortfarande om 60 år. På nya mänskor, på gamla vänner. Och mitt i ösregnet bytte året, från de tunga och gamla till ett nytt med hopp och tro. Och kärlek. Det sjöngs och pratades (shit vilka smarta diskussioner alltså!), åts lite nattmat, och herregud så trevligt det var. Skrattade så massor och log med hela själen. Lite efter sex på morgonen tystnade huset och jag kröp under mitt vita lakan i matsalen med värme på läpparna.

Vad spännande det ska bli, vad jag väntar att få se vad det nya året hämtar med sig. Bra saker, fina saker, med samma vänner, med nya vänner. Med nya bekantskaper med nya tag. Jag behöver mycket mod vid något skede och det samlar jag krafter för. Men det blir bra. Allt blir bra ❤

Tack och adjö. This is not the end, it’s the beginning.

